Mån-Sön: 09:00 - 22:00
✓ Leverans inom hela Malmö   ✓ Matkasse under 2 timmar
Mån-Sön: 09:00 - 22:00
Kategorier

Kontakt

Vanliga frågor

Leverans

Vilket geografiskt område täcker ni med era leveranser?

Vi levererar just nu i Malmö med omnejd. Kontrollera om vi levererar hem till dig genom att skriva in ditt postnummer i leveransfältet, eller klicka här, för att se om vi täcker din region.

Vad är er standardleveranstid?

Vår standardleveranstid är normalt inom 2 timmar från det att din beställning är bekräftad. Vi strävar efter att få din mat till dig så snabbt som möjligt.

Vad händer om min leverans är sen?

Om din leverans blir försenad av något skäl, kommer vår kundtjänst att informera dig om den nya leveranstiden och ge dig uppdaterad information om din beställning.

Kvalitet

Hur säkerställer ni kvaliteten på era leveranser?

Även om vi har korta leveranssträckor, på mindre än 20 minuter, jobbar vi med passiv kylning. Detta för att säkra en obruten kylkedja.
Eftersom isolersystemet är baserade på endast passiv kyla, möjliggör detta leveranser med hybrid- och elfordon utan att vår räckvidd begränsas. 

Vad gör ni om jag får en felaktig eller skadad produkt?

Om du får en felaktig eller skadad produkt, vänligen kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt. Vi kommer att ersätta produkten eller återbetala dig enligt våra riktlinjer.

Hur reagerar ni på kunders feedback om kvaliteten på er leverans?

Vi uppmuntrar kunder att ge feedback om leveranskvalitet. Om du är missnöjd med en leverans, vänligen kontakta vår kundtjänst så kommer vi att ta åtgärder för att förbättra och säkerställa kvaliteten.

Betalning

Vilka betalningsmetoder accepterar ni?

Vi acceptera de vanligaste betalningsmetoderna, så som kortbetalningar via Stripe, samt mobilbetalningar via Apple Pay och Google Pay.

Hur hanterar ni mina betalningsuppgifter?

Vi tar din integritet och säkerhet på allvar. Vi hanterar betalningsuppgifter säkert och i enlighet med gällande dataskyddsföreskrifter.

När dras pengarna från mitt konto efter att jag har lagt en beställning?

Betalningen dras vanligtvis från ditt konto när din beställning är bekräftad. Om det finns några problem med betalningen, kommer vår kundtjänst att kontakta dig.

Beställningar

Kan jag ändra min beställning efter att den har skickats in?

Om du behöver ändra eller avboka din beställning, vänligen kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt. Vi kommer att göra vårt bästa för att hjälpa dig med ändringar om det är möjligt.

Hur bekräftar jag att min beställning har gått igenom?

När du har slutfört din beställning kommer du att få en bekräftelse via e-post med detaljer om din beställning, inklusive leveranstid och pris. Se till att spara bekräftelsen för referens.

Hur kan jag se min orderhistorik och tidigare beställningar?

Du kan se din orderhistorik och tidigare beställningar genom att logga in på ditt användarkonto på vår webbplats. Där hittar du information om tidigare beställningar och orderdetaljer.

Kontaktformulär

Skicka din fråga

    Adress

    Södra Förstadsgatan 72, 214 20 Malmö

    E-post

    Leveranstider

    Mån-Sön: 09:00 - 22:00

    Följ oss